Thursday, March 15, 2012

for the last time~

i'm blond...! say good bye~

I took lots of photos yeasterday... my hair looked very cool and photos came out well, i think i look sexy there >D *egoist*
It's very photoshoped, but I love these colours ♥

oh, and the title... i'm blue haired now XD ♥ I hope it will last long and won´t wash out oO
I will upload new photos later~ I think you don't want to look at my face all the time XD

naposled... jsem blond! řekněte sbohem~


Včera jsme nafotila spoustu fotek... měla jsem po dlouhé době skvělé vlasy a fotky vypadaly dost dobře, myslím, že jsem sexy >D *egoista*
jsou hodně photoshopované, ale prakticky jen ty barvy... jsou skvělé ♥



jo a ten nadpis... jsem modrovlasá XD ♥ Doufám, že to vydrží a nevymyje se to hned oO
Později postnu nové fotky~ Myslím, že stejně nechcete furt hledět jen na můj xicht XD





17 comments:

  1. Ty fotky vypadají opravdu skvěle ^_^

    ReplyDelete
  2. awww love the makeup and ur hair *o* xx

    ReplyDelete
  3. Tady vypadáš nádherně. Skoro jako nějaký j-rocker. A modrovlasá? To už jsi dneska druhý člověk u kterého slyším že se barvil na modro. Nějak se to sešlo. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohh, děkuji, taková pochvala je pro mě.. ahhh XD ♥ já si říkala že nikdo nemá modrý vlasy a teď se začli barvit všichni, nebudu originál, asi si tam příště udělám duhu XD

      Delete
  4. Nezbývá mi než souhlasit s Kitsune. Skutečně jak nějaký j-rocker. Na jednom mi hodně připomínáš Reitu. Jsem zvědavá. Ty fotky musíš dát co nejdříve. Tak moc se těším.
    No jak řekla Kitsu, druhý člověk co je na modro, ale měla to být modročerná, ale že původně byla blondýnka tak jí to chytlo do modra.
    Mne nidky neomrzí se dívat na tvé fotky. Na každé vypadáš osobitě.

    ReplyDelete
    Replies
    1. awww, děkujíí x33 pokud se mi bude chtít tak hned v neděli a když ne, tak je sem dám některý následující den ^^
      áha, no mě černá taky vždycky chytne trochu do modra, ale pak ztmavne a je stejně černá ^^
      a ještě jednou děkuju ♥

      Delete
    2. Za pravdu se neděkuje :) Jsi skutečně krásná

      Delete
  5. modrovlasá... sounds so cool *-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. and looks cool XD myslím ale, že ne na dlouho, hrozně se vymývá -.-"

      Delete
  6. is that you? awwwww~ you're so beautiful <3

    ReplyDelete
  7. bože, miluju druhou a poslední fotku, jsi tak nádherná!

    ReplyDelete
  8. Ty fotky jsou dokonalé ♥

    ReplyDelete