Thursday, March 15, 2012

Shopping update nr. 2

a little shopping update from 6th March... it took so long untill it came >,< only because of Cure magazine 101... and in the end it was sold out anyway x___X" they returned my money back but still...
well, at least I have D calendar, fan and Blue Planet Japan bracelet (support Japan) ♥


Asagiiiiii ♥

And... FINALLY!!! (yeah, finally -___- *tired*) my creepers arrived yeasterday! ♥
I fought I will have to pay taxes but I didn't have to, yay!
they are really beautiful, I love them x3
I was wearing them today, I went shopping (actually didn't buy anything) and my skin is now injured ;__;

A KONEČNĚ!!! (jop, konečně -___- *unavená*) mi přišly creepersky!!! ♥
mylsela jsem, že budu platit clo, ale nakonec nic, yay ^^
jsou nádherné, miluju je x3
Dneska jsem v nich šla do města, no a jak už to bývá u nových bot, mám rozedřenou kůži x__X
doufám, že v nich přežiju Animeshow...

sooo, that's all ^^

9 comments:

  1. ty creepers jsou skvělé, právě zoufale sháním růžové T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji ^^ myslím, že na ebayi se určitě sehnat dají oO někde jsem je už viděla...
      http://www.ebay.com/itm/PINK-SUEDE-LEATHER-CREEPERS-ON-A-1-INCH-HEEL-HANDMADE-IN-THE-UK-SIZES-3-12-/251013589133?pt=UK_Women_s_Shoes&var=&hash=item3a7193688d#ht_500wt_1054
      ale zas ta cena x,X

      Delete
    2. ony se daly sehnat celkem dobře i levně... donedávna. teď se po nich skoro slehla zem // každopádně ty tvoje jsou luxusní *-*

      Delete
  2. Ty boty se mi líbí. *_* Jsou krásné.

    ReplyDelete
  3. Ty boty jsou nádherné... stejně jako i ten vějíř... i kalendář s Asagim.. .závidím ti

    ReplyDelete
  4. Ty jsou naprosto super! Máš štěstí, že máme jinej vkus a velikost, bych ti vykradla celou skříň :D

    ReplyDelete