Thursday, May 3, 2012

Veru online


I decided to be more active on the internet (well, I sit behind the computer and surfing the internet all day but..XD) so I created or refreshed the old one tumblr, twitter and a bit deviantart~
I kind of dislike chatting directly with other people, because of awkward moment of silence so you can't catch me online on facebook, skype anyway XD but you can send me message on fb, I really appreciate it when somebody does it. I feel like somebody likes me and I'm not alone all the time, so don't be ashamed ;3


new tumblr
twitter
deviantart

I fucking love oreo >,<  (Taken with instagram)
I love oreo so much >,< ♥
and this photo is taken by my phone and edited in software 
for androids, it's called Instagram and it's pretty cool!

4 comments:

  1. Tak doufám že se to rozjede i tady. xD Já sama se snažím být aktivnější ale někdy prostě není čas.
    A měla bych někdy konečně zkusit ty Oreo sušenky všichni o tom mluví a já stále nevím jak to chutná. xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. snad jo XD snad mě to nepřijde no :D
      a oreo jsou fakt boží >< ale nejlepší s mlíkem! :D

      Delete
  2. dufam ze budes postovat aj nejake outfity :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. určitě, chtěla bych :) problém je, že se mi pokazil foťák a navíc mě nemá kdo fotit -.-" ale budu se snažit, protože někdy někam jedu, vymyslím pěkný outfit a mezí mě, že ho nemám zdokumentovaný a nikdo ho nevidí :/

      Delete