Saturday, August 18, 2012

Shopping update nr.4

as i promised, here we go~ キタ━━━(゚∀゚)━━━!!!
I don't remember all the thing I have bought during the past two month, but I tried to remember at least a few things. (●´ω`●)ゞ


american top from my mum, from holidays in Italy
tshirt from Terranova
DIY shorts, I just bought studs and put it on shorts


two in one tshirt from ebay ♥

dragon earring also from ebay


lots of books ヾ(*~▽~)ノ (Sherlock Holmes books by A.C.Doyle, A.Christie, E.A.Poe The Murders in the Rue Morgue, A.Rice Interview with a Vampire, and LOTR books I got on Christmas)

fan from Japa shop (it was sooo hot weather during advík x,X)

creepy accesories on hair ♥ from ebay

i'm not sure if you already have seen it... I love them *,*
handmade rings by Tenshi


black and purple hair dye~



my dream item, galaxy leggins ☆(*゜▽゜ノノ゛☆ from ebay


brown wig from ebay
(brown hair doesn't suit me at all XDD)


ordinary black jeans from Terranova
galaxy tshirt *,* from ebay

Items i'm waiting for~ ε=(。・д・。)
studded headband/bracelet/necklace/whatever

leopard printed pants *,*

Chiffon skirt


well, I don't believe I have bought so many clothes o___O nevermind XD

11 comments:

  1. Nenávidím tě :D závidím ti, nenávidím tě :D
    Pěkný věci :D

    ReplyDelete
  2. wow i want your galaxy leggings *o*
    and your haircolor suits you well :3
    xxx

    ReplyDelete
  3. wow *.* veci s vesmirnym potiskem jsou proste uzasne:3

    ReplyDelete
  4. woow I love ur creepy hair accessories!!and galaxy leggins <3

    ReplyDelete
  5. Jak já ti to závidíííím!!! Hlavně ty legíny, takové chci taky! A ty šperky... jsou tak krásné. Zamilovala jsem se do těch kalhot s leopardím potiskem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ano, legíny jsou boží, asi mi je ted bude závidět kde kdo :D než si je zas všichni koupí T.T XD a já se taky zailovala do těch kalhot, sice nevím jestli v nich budu chodit, není to moc můj styl, ale jsou úžasné :3

      Delete
    2. Jo... budou závidět :)
      To znám :) i když to není můj styl koupím si něco, protože se mi to líbí a buď to nenosím a předám to někomu nebo v tom chodím doopravdy ráda :)

      Delete