Thursday, February 23, 2012

Future outfit

Almost all these clothes arrived last week and I had to try it XD It looks good together and with the wig, i think (^▽^;) but it's still too cold outside to wear itヾ(▼ヘ▼;) I'll wear it on Sunday on Animefest in Brno, i guess  σ(^_^;)

když mi ty věci přišly byla jsem úplně nadšená, ta sukně je hrozně cute! tohle si vezmu na jeden den na AF, asi neděli, tak teď vám trochu spoileruju XD ale možná to ještě trochu změním, každopádně se mi to hrozně líbí :3




today was awful day -.-"" I hate school >,,< test from math was really hard, but I studied and I think I won't get good mark  (ノω・、) after school I went to city centre to buy some things...actualy I have had to manage something...withdraw money from bank, exchange money (I need euro currency to Germany- concert and Slovakia- festival), go to post office etc..

dneska byl šílenej den, tak se se včera učila na češtinu a matiku a stejně ty písemky dopadnou hrozně, už to vidím -___-" po škole jsem šla něco zařizovat do města a nakoupit, vybrala jsem si peníze, směnila na eura (kvůli koncertu a Animeshow na Slovenku), šla jsem na poštu a tak..


and I decided to write my articles also in czech...
budu psát i češky, protože mě anglicky nebaví přemýšlet XD

9 comments:

  1. Sluší ti to, ta sukně úplně ten outfit oživí *.*
    Je dobře, že budeš spíkovat i česky, moc se mi ta ájina překládat nechce :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. díky pal XD no a možná proto to zas nikdo nečte -__- i když ani předtím to nikdo nečetl a to sem psala česky, teď chodím i na blogy jiných lidí (i na zahraniční blogy,) nechávám komentáře kde to jde a stejně tu nevidím žádnou aktivitu... pak veď blog, asi s tím zas brzo seknu -_- XD

      Delete
  2. Ta sukně a punčochy jsou úžasné. *.* Už delší dobu sháním něco takového právě se vzorem netopýrů. A jak už psala Kira já bych asi raději četla v češtině. Tolik angličtinu zase neovládám a navštěvuji to tady vcelku ráda. Jen jsem ještě nikdy nezanechala komentář. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jej, děkuji :D vůbec nevím jestli se takové punčochy dají sehnat i u nás, nikde jsem je neviděla oO ;_;
      ok, tak já teda budu psát i česky, třeba sem bude chodit víc lidí XD ono je to kvůli tomu, že já chodím na spoustu zahraničních blogů a píšu komentáře, tak ať i oni si můžou přečíst no a teď sem si všimla že jedna slečna z Německa mi followuje blog, tak... XD ale budu psát i překlad, díky za komentář ^^

      Delete
  3. Já si myslím, že čeština udělá hodně, ale pokud o to někdo skutečně stojí tak si to přeloží, zase takový problém to není.
    Jinak sukně je skutečně krásná... ach jo někteří mají tak krásné věci. Ty netopýři jsou taky hodně krásní, ale já na takové nejsem to bylo kdysi xD. Ale skutečně jsi krásná. Sice tvůj blog moc nenavštěvuji, ale co není může být že... spíše tě znám z lookbooku a pár postu na LKD.
    Máš úžasné doplňky i vkus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yay, děkuuji moc ^^
      ok, tak jak vidím, zájem je, budu psát i česky, stejně je to pohodlnější XD (jen ty články pak budou delší, snad to někoho neodradí ;_;)

      Delete
    2. Ohh ty netopýři punčochy :)Likee
      Promiň že to píšu do odpovědí - nějak mi jede blbě pc

      Delete
  4. Jo a ještě jsem zapoměla dodat že bych ti byla moc vděčná kdybys navštívila můj blog a případně se stala jeho čtenářem :)
    Děkuji :)

    ReplyDelete